سخن روز /
خرید تضمینی بیش ازسیزده هزار تن گندم در مراکز خرید تعاون روستایی در شهرستان های بجنورد و رازوجرگلان
1403/05/15

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خراسان شمالی، یونس حمایلی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بجنورد گفت: خرید تضمینی گندم توسط شبکه تعاونی های روستایی شهرستان های بجنورد و رازو جرگلان  از مرز 13000 تن عبور کرد.

حمایلی با اعلام این خبر اظهار کرد: در سال جاری با رشد قابل توجهی در میزان تحویل گندم به مراکز خرید تعاون روستایی شاهد می باشیم بطوریکه از ابتدای فصل برداشت گندم در 5 مرکز خرید تعاون روستایی در شهرستان رازوجرگلان مقدار 12300 تن و یک مرکز خرید گندم تعاون روستایی در روستای گیفان واقع در شهرستان بجنورد، 1100 تن گندم از کشاورزان خریداری شده و روند خرید همچنان ادامه دارد.

حمایلی افزود: تا این تاریخ میزان گندم تحویل شده در مراکز خرید شهرستان رازوجرگلان نسبت به کل گندم خریداری شده در سال گذشته بیش از 82 درصد و در مرکز خرید گیفان شهرستان بجنورد بیش از 47 درصد افزایش دارد.

وی بیان داشت: تمامی مراحل خرید طبق دستورالعمل ها و بادقت کامل انجام می گیرد و تمامی مراکز هیچ مشکلی بابت تحویل محصول کشاورزان ندارند.

حمایلی در پایان اضافه کرد: در راستای حمایت از تولید داخلی و کشاورزان استان، از ابتدای تیرماه در مرکز خرید اتحادیه تعاون روستایی شهرستان بجنورد محصول جو به مقدار 123 تن، کاملینا 267تن و کلزا به مقدار 37 تن خریداری گردید.

تعداد مشاهده خبر43 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal