سخن روز /
تجلیل از کارگران نمونه شرکت سهامی زراعی بهکده رضوی استان خراسان شمالی
1402/02/14

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خراسان شمالی، در هفته جاری به مناسبت روز جهانی کار و کارگر از کارگران نمونه شرکت سهامی زراعی بهکده رضوی با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان،مدیر کل دامپزشکی، مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی، معاون فرماندار شهرستان مانه وسملقان و سایر مسئولین تجلیل بعمل آمد.

به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی محمد محمد زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بیان کرد: با توجه به اینکه اعتبارات بخش کشاورزی مقدمه کار در بحث تولید است با رشد تولید در بخش کشاورزی می توان تورم را کنترل کردو برنامه های بخش کشاورزی به عنوان یکی از بخش های اقتصادی و تولیدی در راستای افزایش تولید خواهد بود.

محمدزاده همچنین افزود: در راستای کمک به مجموعه اقتصادی بهکده رضوی یکی از پروژه های خوبی که در سفر هیات دولت دیده شداختصاص مبلغ 10میلیارد تومان به این مجموعه اقتصادی بود.

همچنین صباغیان نماینده جامعه کارگری در خراسان شمالی نیز در این مراسم مباحث کلی در بحث قانون کار و مسائل خاص کارگران در بهکده رضوی رامطرح نمود.

در ادامه جلیل رمضانی مدیر تعاون روستایی استان ضمن یادآوری زحمات بی شائبه کادر مدیریتی فعال در شرکت سهامی زراعی بهکده رضوی از عملکرد ایشان ابراز رضایت و قدردانی نمودند.

در پایان این آئین نکوداشت از 25 کارگر زحمتکش شرکت سهامی زراعی بهکده رضوی تجلیل بعمل آمد.

تعداد مشاهده خبر178 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :2 :1
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal