سخن روز /
بیانیه مدیریت تعاون روستایی خراسان شمالی به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی
1403/05/25

به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی خراسان شمالی، جلیل رمضانی مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی طی بیانیه ای، فرارسیدن 26 مرداد، سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را گرامی داشت.
در این پیام آمده است:

 26 مردادسال 1369 در چنین روزی جای جای میهن اسلامی ایران، شاهد حضور آزادگان صبوری بود که پس از سال‌ها اسارت به وطن خود بازگشتندو  صلابت و صبوری آنان و خانواده‌های‌ محترمشان در دوران اسارت برای همیشه‌ی تاریخ، مایه افتخار و مباهات هر ایرانی بوده و هست.
آزادگان سرافراز میهن با ایستادگی خود و تسلیم نشدن در برابر وعده، تطمیع، شکنجه و هر ترفندی که دشمن برای به زانو درآوردن آن‌ها و تسلیم و پشت کردن‌به امام و مقتدای‌شان به کار بست، «نهاد اسارت» را مقهور ساختند و تاج آزادگی بر سر نهادند.

به یاد داریم سال‌ها صبر و مقاومت مادران، پدران، همسران و فرزندان این عزیزان را که صبوری را در تداوم راه سرخ کربلائی‌شان معنا بخشیده و یک بار دیگر در کنار فرزندان ایثارگرشان نسبت به ثبت دلاورمردی‌های رزمندگان پرداختند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این روز عزیز، فرا رسیدن 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی ، را به ملت بزرگ ایران بویژه همکاران عزیز آزاده و خانواده های گرانقدرشان تبریک عرض نموده و شادباش گفته و برای همه آزادگان سرافراز و خانواده‌های صبور ایشان، که از ماندگارترین اسوه‌های صبر و استقامت روزگار ما هستند، تندرستی و عزت روزافزون آرزو دارم.

تعداد مشاهده خبر28 بار
تصاویر مرتبط
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_template28_block1116
Powered by DorsaPortal