سخن روز /
بیانیه مدیرتعاون روستایی خراسان شمالی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر
1402/03/02

جلیل رمضانی مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی در بیانیه ‌ای ضمن تبریک سالروز سوم خرداد، روز ملی مقاومت و پیروزی، به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مردم شریف و خداجوی ایران اسلامی ، این روز را، الگوی حماسه آزادسازی خرمشهر و وضامن پیروزی و غلبه ملت ایران بر قدرت‌ های سلطه گر در مقطع تاریخی حاضر دانست. بی شک سوم خرداد مدال افتخار شیرمردان بی ادعایی است که آوازه نامشان به بلندای تاریخ این سرزمین کهن و متمدن طنین انداز شد و بر قله رفیع شرف و مردانگی به ثبت رسیده است. 

به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی خراسان شمالی، متن بیانیه بدین شرح است:

آری امروز که سالیان سال از آنروز می گذرد در غیرت و مردانگی و ولایت مداری فرزندان روح ا... افتخار می کنیم و بر پیکر پاک شهیدانمان گل عزت و سربلندی می کاریم و بازماندگان این جهاد بزرگ را ارج می نهیم و به وجودشان می بالیم.سوم خرداد برای ملت ما یادآور غیرت مردان و زنانی است که با چنگ و دندان از خاک میهن دفاع کردند و برای اولین بار در تاریخ در مسند حق، حتی یک وجب از آنرا به دشمن یاغی ندادند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر، این روز بزرگ و حماسی را به ملت شهید پرور ایران اسلامی ، به ویژه به رزمندگان، جانبازان، آزادگان سرافراز و خانواده معظم شهدا و همکاران عزیزم تبریک گفته و یادآور می شود آنچه که در این روز به وقوع پیوست لطف الهی در سایه ولایتمداری و وحدت دینی و توسل به حضرت باریتعالی و ائمه اطهار بود و امروز نیز لازم است ملت ایران در راه تحقق آرمانهای خمینی کبیر ولایتمداری و وحدت را سرلوحه خویش قرار دهند.

تعداد مشاهده خبر13 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal