سخن روز /
خرید بیش از 7400 تن گندم و750تن کلزا در استان خراسان شمالی
1401/04/13

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خراسان شمالی، مدیرتعاون روستایی استان گفت: در سال زراعی جاری و با شروع خرید تضمینی گندم و دانه روغنی کلزا توسط شبکه تعاون روستایی استان تاکنون میزان 7400 تن گندم بصورت تضمینی و 750تن کلزا بصورت توافقی از کشاورزان و کلزا کاران تحویل گرفته شده است.

 به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی خراسان شمالی جلیل رمضانی گفت: برای تحویل گندم از کشاورزان در سال جاری تعداد 18 مرکز خرید در سطح تمامی شهرستانهای استان پیش بینی و این مراکز آمادگی لازم برای تحویل و خرید گندم را به مباشرت از شرکت غله برعهده دارند. در همین راستا شبکه تعاون روستایی استان خراسان شمالی با در اختیار داشتن 7 مرکزخرید در 5 شهراستان نیز اقدام به خرید دانه روغنی کلزا نموده است.

 در ادامه مدیر تعاون روستایی بیان داشت: به منظور تحقق حمایت از کشاورزان گندم کار و کلزاکاران در سطح استان و برای استمرار چرخه تولید این محصولات، اتحادیه ها و تشکل های زیرپوشش تعاون روستایی استان خراسان شمالی هر ساله آمادگی خرید گندم و کلزا را از کشاورزان منطقه دارند.

این مسئول حمایت از کشاورزان و تقویت تولید داخلی را از اهداف دولت در زمینه خرید تضمینی گندم و دانه روغنی کلزا دانست و افزود: خرید تضمینی محصولات راهبردی از رویکردهای حمایتی دولت به منظور تحقق خودکفایی است.

تعداد مشاهده خبر110 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal