سخن روز /
آغاز خرید تضمینی گندم توسط شبکه تعاونیهای روستایی در استان خراسان شمالی
1401/03/30

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خراسان شمالی، خرید تضمینی گندم توسط شبکه شرکت های تعاونی روستایی خراسان شمالی آغاز گردید.

رمضانی مدیرتعاون روستایی استان خراسان شمالی گفت: در سال جاری تعداد 18 مرکز خرید تضمینی گندم برای تحویل محصول  گندم مازاد برنیاز کشاورزان استان توسط شرکتهای تعاون روستایی و به مباشرت از اداره کل غله و خدمات بازرگانی در نظر گرفته شده است که درحال حاضر3 مرکز خرید واقع در شهر های آشخانه ،جاجرم و اسفراین ، تحویل محصول گندم را آغاز نموده اند.

رمضانی درادامه : ازاستقبال کشاورزان به تحویل بیشتر گندم به شبکه تعاون روستایی در مقایسه با سال گذشته اشاره کرد و گفت: بهبود قیمت خرید تضمینی گندم درافزایش تحویل این محصول به انبارهای تعاون روستایی استان ،تاثیر مثبتی داشته است.

-مدیر تعاون روستایی استان خراسان شمالی خاطر نشان کرد: برای تعیین کیفیت گندم‌های عرضه شده توسط کشاورزان مؤلفه‌هایی مانند رطوبت، افت مفید و غیرمفید، سن زدگی ودر نظر گرفته میشود. رمضانی افزود در سال 1400 مقدار 2000 تن گندم بصورت تضمینی توسط شبکه تعاونیهای روستایی استان خراسان شمالی از کشاورزان خریداری شده است که این رقم در همین ده روز ابتدایی شروع خرید در سالجاری به میزان 1600تن رسیده است وابراز امیدواری نمود که با شروع تحویل گندم در سایر شهرستان های استان وفعال شدن مراکز خرید مستقر در آنها شاهد روند رو به رشد تحویل گندم در سالجاری، در مقایسه با پارسال خواهیم بود.

تعداد مشاهده خبر87 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal