سخن روز /
جلسه مدیران بانک مهر ایران با تشکل های تعاون روستایی خراسان شمالی
1400/04/26

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان خراسان شمالی، به منظور بررسی نحوه همکاری های مشترک، جلسه ای با حضور مدیر تعاون روستایی و تعدادی از مدیران عامل اتحادیه های تعاون روستایی استان خراسان شمالی با مدیران بانک مهر ایران برگزار گردید.

 در این جلسه مهندس رمضانی مدیر تعاون روستایی استان خراسان شمالی گفت: شرکت های تعاون روستایی با توجه به حضور وسیع و شبکه ای در روستاها توان ارائه و رساندن خدمات را به روستاییان در اقصی نقاط استان برخوردار هستند. یکی از بارزترین این خدمات تامین و توزیع کالاهای اساسی با قیمت های مصوب و تک نرخی می باشد که نقش مهمی را در ایجاد عدالت اجتماعی در میان مردم شهرها و روستاها دارد. همچنین تامین و توزیع سوخت روستایی یکی دیگر از این فعالیت ها می باشد.

 رمضانی افزود شرکت های تعاونی روستایی در زمینه خرید بموقع محصول کشاورزان با قیمت های عادلانه می توانند نقش مهمی را ایفا نمایند و در این بین با توجه به عدم برخورداری از اعتبارات لازم، نیازمند همکاری بانک ها برای ارائه تسهیلات با کارمزد پایین هستند که نتیجه این اقدام افزایش روند تولید در بخش کشاورزی خواهد بود.

در ادامه این نشست مدیران عامل اتحادیه های استانی نیز نقطه نظرات خود را در خصوص نیازهای بخش تعاونی ارائه نمودند و در انتها با تفاهم انجام شده مقرر گردید با افتتاح حساب در این بانک مهرایران، تشکل های تعاونی روستایی بتوانند از خدمات این بانک برای اعضا خود بهره مند گردند.

تعداد مشاهده خبر133 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal