سخن روز /
نشست هماهنگی مدیر تعاون روستایی استان خراسان شمالی با مدیران بانک رسالت
1400/04/21

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان خراسان شمالی، پیرو تفاهم نامه منعقد شده فی مابین سازمان مرکزی تعاون روستایی با بانک قرض الحسنه رسالت و بمنظور اجرایی نمودن مفاد این تفاهم نامه، نشست مشترک مدیران این دو دستگاه در محل تعاون روستایی استان برگزار گردید.

در ابتدای این نشست غلام نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تعاون روستایی استان، نکاتی را در خصوص بانکداری اسلامی و فرهنگ قرض الحسنه تشریح نمودند.

در ادامه این جلسه مهندس رمضانی مدیر تعاون روستایی استان خراسان شمالی، هدف از برگزاری جلسه را پیگیری و اجرایی نمودن تفاهم نامه منعقد شده فی مابین سازمان مرکزی تعاون روستایی با بانک قرض الحسنه رسالت در استان بیان نموند. رمضانی گفت: سیاست های تعاون روستایی در زمینه افزایش فعالیت های بازرگانی و ارائه خدمات به اعضا از طریق رونق به خرید محصولات کشاورزی بصورت توافقی می باشد. رمضانی گفت در این راستا شرکت های تعاون روستایی می توانند با همکاری بانک رسالت و دریافت تسهیلات با کارمزد پایین در رسیدن به این هدف، موفق تر عمل نمایند و موجبات رونق تولید را در بخش کشاورزی فراهم آورند.

در این جلسه در خصوص نحوه اجرایی نمودن مفاد تفاهم نامه، افتتاح حساب های شرکت ها و اتحادیه های زیر مجموعه تعاون روستایی و ارائه خدمات متنوع از طریق بانک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تعداد مشاهده خبر192 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :5 :1
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal