سخن روز /
خرید تضمینی بیش از 300 تن کلزا توسط شبکه تعاونی های روستایی خراسان شمالی
1400/03/25

رمضانی مدیر تعاون روستایی استان خراسان شمالی در تکمیل خبر فوق افزود: از ابتدای فصل خرید تاکنون مقدار 362 تن کلزا بصورت توافقی از کشاورزان استان خریداری گردید.

رمضانی در ادامه گفت: این میزان خرید توسط 3 مرکز خرید توسط شرکت ها و اتحادیه های تعاون روستایی استان خراسان شمالی در شهرستان های مانه و سملقان، بجنورد و شیروان انجام گرفته و مقدار 262 تن از محصول خریداری شده به کارخانجات روغن کشی ارسال شده است. خرید تضمینی دانه روغنی کلزا با هدف حمایت از کشاورزان و ایجاد تعادل در نظام تولید صورت می گیرد.

مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی گفت: در سال جاری برای حمایت از تولیدکنندگان این محصول، تعداد 5 مرکز خرید تضمینی و توافقی در شهرستان های بجنورد، مانه و سملقان، شیروان، جاجرم و اسفراین تجهیز و آمادگی تحویل محصول کشاورزان را دارند.

رمضانی با اشاره به قیمت خرید دانه روغنی کلزا اظهار داشت: قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم دانه روغنی کلزا با 2 درصد ناخالصی و 9 درصد رطوبت 11 هزار تومان است و به ازای هر درصد افت رطوبتی بالای 9 درصد و افت ناخالص بالای 2 درصد به نسبت از وزن محصول کلزا تحویلی کسر و بهای آن محاسبه و پرداخت خواهد شد.

تعداد مشاهده خبر218 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal