‍ با حضور عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
جلسه ستاد ملی نظام‌های بهره برداری سه طرح ملی برگزار شد.
1399/02/03
جلسه‌ای به صورت ویدئو کنفرانس با حضور عضو هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی، معاون فنی و اجرایی سازمان، مدیر کل دفتر نظام بهره برداری و مدیران تعاون روستایی استانهای خوزستان، سیستان و بلوچستان، اردبیل، ایلام، آذربایجان غربی و شرقی، کرمانشاه و کردستان در سالن جلسات سازمان مرکزی تعاون روستایی برگزار گردید.

به گزارش پات در این جلسه موضوعات نظام بهره برداری طرح‌های ملی در حوزه شبکه‌های آبیاری و زهکشی وزارت جهادکشاورزی به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

⬅️در ابتدا مهندس رحیمی عضو هیئت مدیره در خصوص ضرورت نظام بهره برداری در حفظ و نگهداری سرمایه‌گذاری عظیم ملی انجام شده در طرح‌های 46هزار هکتاری دشت سیستان، آبیاری و زهکشی غرب و شمالغرب کشور و فاز اول طرح 550هزار هکتاری استان خوزستان و ایلام پرداخت.

ویدر ادامه به مدیران استانی اعلام کردند که بر اساس شرح خدمات طرح تکمیل فرایند نظام بهره برداری موجود ایجاد و استقرار نظام‌های جدید و آموزش توانمندسازی آنها در حوزه عملیاتی سه طرح، بایستی اطلاعات پیشرفت فیزیکی، برنامه‌ای و مالی پروژه‌ها توسط مدیران استانی و با نظارت عالیه دفتر نظام بهره برداری طبق زمانبندی مقرر در قرارداد، تهیه و ارسال گردد.

⬅️ در ادامه مهندس عنایتی در خصوص موضوعات فنی و اجرایی و اثرات این پروژه‌ها در تولید محصولات زراعی و باغی و افزایش عملکرد و تشکر از حضور مدیران استانی و پوزش بابت مشکلات ایجاد شده در خصوص برگزاری جلسه در بستر اینترنت ایراد نمود.

⬅️ در پایان این نشست به ترتیب استانهای سیستان، خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل گزارش فنی و مالی خود را ارائه نموده و مسائل و انتظارات و چالش‌های خود را مطرح نمودند و در هر موضوع متناسب با مسائل مطروحه از سوی مدیران استانی، مهندس زارع مدیر کل دفتر نظام بهره برداری پاسخ ایشان را ارائه کردند.

تعداد مشاهده خبر7509 بار
تصاویر مرتبط
tempShow
Powered by DorsaPortal