سخن روز /
همکاری قوه قضائیه در بازپس‌گیری املاک تصرف شده/ لزوم تصب تابلو بر اموال و دارایی‌های سازمان تعاون روستایی در سراسر کشور
1400/04/14
به گزارش پات، ابراهیم شرافتی مشاور مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در جلسه شورای مدیران که در استان مازندران برگزار شد با بیان این مطلب که در تمام سازمان‌های تعاون روستایی سراسر کشور دفاتر نمایندگی ولی فقیه مستقر هستند گفت: انتظار می‌رود که نمایندگان ولی فقیه مستقر در سازمان‌های سراسر کشور با موضوعات به شکل تخصصی برخود کنند.
وی افزود: بیشترین چالشی که در حال حاضر سازمان تعاون روستایی با آن مواجه است، تصرف املاک این سازمان توسط افراد سودجو در برخی از استان‌های کشور است که با تهیه سندهای جعلی قصد تصرف بیت‌المال را دارند.
شرافتی در ادامه تصریح کرد: برای پیشگیری از این مهم از نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها انتظار می‌رود با تهیه احادیث و روایات مربوط به تضییع حقوق بیت المال و تبیین آن در میان هیات مدیره‌ها، اعضای تعاونی‌ها و شرکت‌های وابسته و تحت پوشش، این احادیث را در فضای مجازی انتشار دهند.
مشاور مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران بر نصب تابلو در املاک این سازمان تاکید و بیان کرد: از مدیریت‌های سازمان در سراسر کشور انتظار می‌رود به نصب تابلو در املاک و دارایی‌های سازمان برای شناسایی این دارایی‌ها اهتمام ویژه داشته تا دست افراد سودجو از تصرف این اموال و بیت‌المال کوتاه شود.
شرافتی همچنین به بازگرداندن اموال تصرفی سازمان توسط قوه قضائیه و همکاری این قوه با سازمان اشاره و بیان کرد: پس از شناسایی اموال تصرف شده و‌معرفی آنها به قوه قضائیه و بررسی مدارک رای ابطال صادر و این اموال به سازمان عودت داده خواهد شد.
وی در خاتمه ضمن اشاره به نظارت همکاران در سراسر کشور بر اموال سازمان گفت: همکاران ما در مدیریت استانها باید در بستن قراردادها دقت ویژه‌ای داشته و این قراردادها را با نظارت کارشناس رسمی دادگستری و برای دوره یکساله تنظیم کنند.
تعداد مشاهده خبر2530 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :3 :4
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal