خرید توافقی انگورصنعتی توسط تشکل های مدیریت تعاون روستایی خراسان شمالی
1401/07/11

به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی خراسان شمالی : در راستای حمایت از تاکداران استان و کمک به چرخه تولید وتشویق بیشتربه تولید در سطح استان، شرکت های وابسته به مدیریت تعاون روستایی خراسان شمالی  از شهریورماه سالجاری اقدام به خرید توافقی انگور صنعتی نموده اند.

به نقل از روابط عمومی، شرکت های تعاون روستایی خراسان شمالی در سطح استان ،انگور صنعتی رقم کلاهداری را از تاکداران استان خریداری نموده و جهت فرآوری به کارخانجات صنایع تبدیلی ارسال می نمایند.

به گفته روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی خراسان شمالی : از تاریخ شروع زمان خرید تاکنون به میزان 65تن انگور صنعتی از باغداران استان خریداری و به کارخانجات ارسال گردیده است .امید است که با ادامه این حرکت، شاهد تولید هرچه بیشتر در استان و رونق اقتصادی در سطح منطقه باشیم.

شایان ذکر است که برای اولین بار در سال 1400خرید توافقی انگور صنعتی از باغداران توسط شرکت های تعاون روستایی آغاز گردیدکه این میزان خرید در سال گذشته 150تن بوده است.

در ضمن ورود شبکه تعاونی های وابسته به تعاون روستایی به خرید انگور باعث افزایش قیمت محصول و جلوگیری از سوء استفاده واسطه ها و افرادسودجو می گردد.

تعداد مشاهده خبر62 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal