سخن روز /
بیانیه 3خرداد مدیر تعاون روستایی استان خراسان شمالی
1401/03/03


03/03/1401
بیانیه مدیرتعاون روستایی خراسان شمالی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

رمضانی مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی در بیانیه ‌ای ضمن تبریک سالروز سوم خرداد، فتح خرمشهر و روز ملی مقاومت و پیروزی، به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مردم شریف و خداجوی ایران اسلامی ، این روز را، الگوی حماسه آزادسازی خرمشهر و وضامن پیروزی و غلبه ملت ایران بر قدرت‌ های سلطه گر در مقطع تاریخی حاضر دانست.
بی شک سوم خرداد مدال افتخار شیرمردان بی ادعایی است که آوازه نام و نشانشان به بلندای تاریخ این سرزمین کهن و متمدن طنین انداز شد و بر قله رفیع شرف و مردانگی به ثبت رسیده است.
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خراسان شمالی، متن بیانیه بدین شرح است:
دریادلانی که با شجاعت، شهامت، از خودگذشتگی و ایستادگی، با توکل به خدا، بلندترین و ناممکن ترین فرازها را غیورانه فتح نمودند و در راه دفاع از شرف و ارزش های این مرز و بوم، با صلابت و استوار ایستادند و به سرافرازی ماندگار پیوند خوردند. آزادسازی خرمشهر تاریخ پرافتخار و بلند مقاومت ملتی را روایت می کند که تا پای جان در میدان نبرد جنگید تا امنیت، آرامش و پیروزی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.
این بیانیه رمز موفقیت و ایستادگی ملت ایران که موجبات شکوفایی و بالندگی نام ایران و ایرانی در سپهر جهانی را در آن دوران تاریخی درخشان فراهم آورد را ناشی از تکیه امام و امت به اسلام عزیز و بهره‌ مندی از ایمان و اراده راسخ و خلل ناپذیر توصیف و تصریح کرده است.
با گذشت چهل سال از عملیات بیت المقدس و حماسه آزاد سازی خرمشهر در سال 1361 و شکست توطئه بزرگ نظام سلطه بین ‌الملل در پایان جنگ تحمیلی، در تداوم تقابل بنیادین و راهبردی انقلاب و نظام اسلامی با استکبار جهانی شاهد تلاش آمریکا و جبهه استکبار برای تهی کردن جامعه اسلامی از عناصر قدرت و مقاومت ملت ایران ، وحدت، اتحاد و امید به آینده و افق‌ های افتخارآمیز پیشرو هستیم ، که به برکت رهبری شجاع، دوراندیش و انقلابی و ملتی بیدار، بصیر و هوشمند و آبدیده شده در کوران توطئه ‌های زنجیره‌ای دشمن در چهار دهه اخیر، راهبردها و دستاوردهای امروز آمریکا و متحدانش، در مصاف با ایران اسلامی نیز فرجامی جز شکست و رسوایی نخواهد داشت و به عامل یکپارچگی و تقویت اراده و روحیه آمریکا ستیزی ایرانیان تبدیل می ‌شود.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر، این مناسبت خاطره انگیز و غرورآفرین را به ملت بزرگ ایران به ویژه رزمندگان، جانبازان، آزادگان سرافراز و خانواده معظم شهدا و همکاران عزیزم تبریک عرض می نمایم. و توفیقات روزافزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند سبحان مسالت دارم.

مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی
خرداد1401






تعداد مشاهده خبر121 بار
تصاویر مرتبط
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_template28_block1116
Powered by DorsaPortal