سخن روز /
افتتاح جایگاه توزیع سوخت روستایی در روستا سنجد استان خراسان شمالی
1400/04/13

به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی خراسان شمالی، جایگاه توزیع سوخت روستا سنجد در استان خراسان شمالی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح گردید.

در این مراسم که در محل روستا سنجد، وابسته به شرکت تعاونی روستایی علی محمد در شهرستان شیروان برگزار گردید، مهندس رمضانی مدیر تعاون روستایی استان خراسان شمالی، یکی از مهمترین وظایف شرکت ها در قبال اعضا و روستاییان را رساندن خدمات مناسب به محل زندگی ایشان عنوان نمود. مهندس رمضانی گفت، امیدوار هستیم با افتتاح این جایگاه و قرار گرفتن پمپ استاندارد برقی، مردم این روستا منبعد سوخت مورد نیاز خود را راحت تر تهیه نمایند. همچنین ایشان با اشاره به خدماتی که شرکت های تعاونی روستایی به اعضا خود می رسانند یکی از خدمات ارزنده را توزیع کالاهای تنظیم بازار در نقاط دوردست روستاها و با قیمت دولتی عنوان نمود.

در ادامه مراسم شیر محمدزاده رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان شیروان، ضمن عرض خیر مقدم به مدیر تعاون روستایی استان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در تعاون روستایی و بخشدار قوشخانه، گزارشی از عمده فعالیت ها و خدمات دهی صورت گرفته به کشاورزان منطقه و سهامداران شرکت در چند ماهه اخیر که از طریق شرکت تعاونی صورت پذیرفته بود را تشریح نمود.

در انتهای مراسم، جایگاه سوخت روستا سنجد توسط آقا غلام نژاد، مسئول نمایندگی ولی فقیه در تعاون روستایی و سایر حاضرین در مراسم انجام پذیرفت.

تعداد مشاهده خبر145 بار
تصاویر مرتبط
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_template28_block1116
Powered by DorsaPortal