سخن روز /
پیام سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به مناسبت فرارسیدن هفته‌ی بسیج
1402/08/30

سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی با صدور بیانیه‌ای فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را تبریک گفت.

به گزارش پات، به مناسبت فرارسیدن پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سال 1358، سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

**من‌ همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می‌خورم و از خدا می‌خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند. امام خمینی(ره)**
پنجم آذر ماه یکی از درخشان‌ترین برگ‌های زرین انقلاب شکوهمند اسلامی و یادآور صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین در مقطع حساس و سرنوشت‌سازی است که نهال نوپای انقلاب اسلامی تازه پا گرفته بود. بدون تردید دوراندیشی، هوشیاری و درایت بی‌نظیر حضرت امام خمینی (ره) در تأسیس این نهاد مقدس و هدایت و تدابیر روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) اساسی‌ترین عامل خنثی‌سازی توطئه‌ها در مقابل انقلاب اسلامی بوده و حوادث سال‌های گذشته و آتی، گواهی روشن بر درستی این تصمیم است. بسیج میعادگاه همه اقشار مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی و دستیابی به آرمان‌ها و اهداف آن تا تشکیل تمدن نوین اسلامی است. بسیج تنها دفتری است که گنجایش نام تمام گمنامان با اخلاص را دارد.

 

امروزه نیز که نظام مقدس‌مان هدف تهاجم گسترده اقتصادی و فرهنگی استکبار جهانی قرار گرفته بیش از هر زمان دیگری نیازمند تقویت و نهادینه‌سازی فرهنگ و تفکر بسیجی می‌باشد و برکت و حضور بسیج در میدان‌های مختلف و سرنوشت ساز کشور که به فرموده امام راحل «اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید» موجب شده تا عمق راهبرد فرهنگ و تفکر بسیجی فراتر از مرز‌های کشور به عنوان یک الگوی جهانی برای مستضعفین عالم باشد که همه مستضعفان و آزادی‌خواهان با الگو گرفتن از تفکر بسیج در ایران اسلامی در مقابل نظام سلطه و استکبار قد علم کرده و نمونه بارز آن سید شهدای مقاومت (سردار دلها حاج قاسم سلیمانی) به عنوان فرمانده بسیجی جبهه مقاومت، باشد.

در کنار موضوعات فوق، جهادگران بسیجی با لبیک به فرمان امام راحل عظیم‌الشأن و مقام معظم رهبری (مد‌ظله‌العالی) وارد عرصه رویا رویی؛ جنگ نابرابر اقتصادی دشمنان نظام شده‌اند که موضوع امنیت غذایی کشور از آن جمله به شمار می‌آید.
در پایان ضمن تبریک صمیمانه سالروز تشکیل این نهاد مقدس به تمامی خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان سر افراز ایران اسلامی، همکاران و بسیجیان خدوم سازمان تعاون روستایی ایران و تشکل‌های بخش کشاورزی در سراسر کشور، سربلندی و توفیق خدمتگذاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پرتو رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مد‌ظله‌العالی) از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

غلامرضا هادربادی

تعداد مشاهده خبر958 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal